معرفی بازی GTA San Andreas

%name معرفی بازی GTA San Andreas

مطمئنم هیچ پلیر و گیمری وجود ندارد که بگوید تا به امروز بازی جی تی ای سن آندرس را پلی نداده! و بدون شک همه پلیر ها و گیمر ها حتی شده فقط این بازی را برای یکبار هم که شده پلی داده‌اند هر چند خودمان می‌دانیم همه ما چندین بار مختلف به شیوه‌های متنوع مراحل این بازی را به پایان رساندیم، GTA San andreas زمانی که عرضه شد دنیای گیم را متحول کرد چرا که در آن زمان بازی هایی به این سبک جهان باز وجود نداشت و بعد از عرضه جی تی ای کمپانی های دیگر تصمیم گرفتند همانند این نسخه بازی های جهان باز را عرضه کنند چرا که دیگر بیشتر پلیر ها به این سبک از بازی ها علاقمند شده بودند، اما مطمئنم هیچ کمپانی نتوانست مانند راک استار موفق عمل کند.

شخصیت دوست داشتنی کار جانسون که برای شروع ماجرا وارد محله خود یعنی گروو استریت میشود تا بار دیگر در کنار دوستان و برادر خود باشد. البته او وقتی وارد محل می‌شود متوجه می‌شود مادرش به دست چند بالاس کشته شده! همین موضوع باعث می‌شود تا کار جانسون تمامی اعضا را دوباره دور هم جمع کند تا بتوانند انتقام بگیرند. گیم پلی بازی GTA San Andreas یکی از گسترده‌ترین گیم پلی های تاریخ است نقشه ای بسیار بزرگ المان‌های بسیار زیاد در نقشه بازی از جمله رستوران، باشگاه، فروشگاه لباس و… مراحل و ماموریت‌های متنوع که می‌توانید آن‌ها را به روش های مختلفی به اتمام برسانید همچنین این بازی دارای ماموریت‌های فرعی بسیار زیادی می باشد. همان‌طور که میدانید این یک بازی جهان باز است و شما می‌توانید آزادانه در محیط بازی به گردش بپردازید سوار وسایل نقلیه مختلف شوید و مناطق جدید کشف کنید.

بدون شک همه پلیرها قبول دارند که اولین بازی محبوب که سبک جهان باز را به خوبی بین بازیکنان جا انداخت عنوان GTA است، این بازی با دارا بودن داستانی عمین و مراحل طولانی توانست به یکی از پرطرفدار ترین عناوین تبدیل شود. حال بعد از گذشت سال ها کمپانی راکستار تصمیم گرفت نسخه GTA The Trilogy Definitive Edition را عرضه کند تا بتوانید با گرافیک و نورپردازی بهتر بار دیگر داستان کارل جانسون را دنبال کنید. عنوان Theft Auto: San Andreas شما را بطور آزادانه در جهانی رها خواهد کرد تا با انجام ماموریت های خواسته شده رفته رفته بتوانید محله خود را دوباره بدست آورید، گروه های مختلفی در بازی هستند که به شدت با شما مخالف هستند و بهتر است زمانی که میخواهید از محله خارج شوید با احتیاط این کار را انجام دهید بالاس ها هر قسمت شهر حضور دارند به نوعی اول بازی کل شهر را تصرف کرده اند، با تلاش میتوانید دوباره به روزهای اوج خود برگردید. یکی از عوامل اصلی جذابیت GTA: San Andreas شخصیت اصلی «سی جی» و البته صداگذار آن است. این در حالی است که راکستار، صداگذار کاراکتر اصلی را کاملا به صورت اتفاقی پیدا کردند. تهیه کنندگان بازی وقتی با یکی از سازندگان موسیقی بازی مشغول گفت و گو بودند، به صورت تصادفی صدای رپری به نام Young Maylay را شنیده و به گفته خودشان در همان لحظه فهمیدند که صداگذار مورد نظر خود را پیدا کرده اند و اینگونه کاراکتر کارل جانسون متولد شد.

برای آن دسته از کاربران که عاشق خرابکاری در سطح شهر هستند ! بازیGrand Theft Auto: San Andreas سرقت بزرگ اتومبیل را می توان به آنها معرفی کرد. در سری بازی های Grand Theft Auto – GTA که در دسته بازی های گیم پلی جهان آزاد به سبک بازی های سوم شخص است شما می توانید کنترل انواع وسایل نقلیه موجود در سطح شهر از قبیل انواع ماشین های سواری و باری ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، انواع هواپیماهای جنگی و تک نفره ، انواع ادوات جنگی نظیر تانک یا خودروهای زرهی ، قایق های موتوری و یا هر وسیله ای که در دنیای واقعی می توان بر آن سوار شد را بدست بگیرید.

در این بازی می توانید پول جمع آوری کرده وبه مرکز خرید سلاح در سطح شهر رفته سلاح بخرید یا با کتک زدن به افرادی که حامل سلاح می باشند و کشتن آنها سلاح آنها را بگیرید. می توانید رانندگان را با شلیک گلوله ای به سرشان بکشید ! و وسیله نقلیه آنها را به سرقت ببرید، این کار را می توان ملایمتر وبا کتک زدن و پرت کردن آنها از پشت فرمان فرمان نیز انجام داد! و اما داستان بازی فردی سیاه پوست با نام کارل جانسون یا همان CJ رانشان می دهد که پنج سال پیش به شهری که فروش اسلحه و مواد در آن آزاد بود یعنی سن اندریاس رفت او پس از پنج سال به زادگاه خود یعنی لیبرتی جایی که سرقت اتومبیل و کارهای خلاف در آن رواج دارد و خلافکاران ار انجام هیچکار خلافی ابایی ندارند باز می گردد و داستان بازی از همین شهر آغاز می شود. او در فرودگاه هنگام بازگشت به سمت خانه توسط پلیس بازداشت می شود این ماموران که خود زورگو هستند تمام پولهای کارل را از او گرفته و او را در بدترین مکان آمریکا رها می کنند.حال کارل هیچ پولی ندارد و باید از هر راهی که ممکن است کسب درآمد کند. او پس از رها شدن باید به منزل خود برود، هنگام ورود به خانه یکی از دوستان قدیمیش که در خانه او زندگی می کند خبر قتل مادر و گروگان گرفتن خواهرش را به او گزارش می کند. کارول می فهمد که دوستش با گروه هایی سر ناسازگاری دارد از اینجاست که او برای امرار معاش و نیز انتقام خانواده خود وارد جنگ با گروه های گانگستری می شود. بازی Grand Theft Auto: San Andreas در اصل برای پلی استیشن2 ساخته شده بود و پس از ان برای سیستمهای آی فون و پی سی و سرانجام اندروید منتشر شد.

این بازی در واقع نسخه اندرویدی همان جی تی ای 5 کامپیوترهای شخصی است با همان گرافیک و جزئیات که اکثر شما کاربران با آن آشنایی دارید. یکی از ویژگی‌هایی که بازی‌های راکستار خصوصا جی‌تی‌ای را انقدر با ارزش و محبوب می‌کند آن است که دیر به دیر نسخه‌های جدید را عرضه می‌کند. راکستار هرچند سال یکبار نسخه‌ایی از سری محبوب جی‌تی‌ای را عرضه می‌کند. برخلاف خیلی شرکت‌های دیگر مثل یوبی‌سافت که هر سال و گاهی سالی دوبار نسخه‌های جدید اساسینز کرید را وارد بازار می‌کنند! راکستار در فاصله چند ساله بین نسخه‌های مختلف به طور کامل و دقیق کل بازی را بررسی می‌کند، تمام مشکلات آن را رفع می‌کند، علایق طرفداران را در بازی پیاده‌ سازی می‌کند و در پایان همیشه نسخه‌ایی بی عیب و نقص از بازی ارائه می‌دهد. هیچ الگویی در مورد نحوه ارایه بازی‌های راکستار وجود ندارد، جی‌تی‌ای III، Vice City و San Andreas همگی در طول 3 سال عرضه شدند، اما پس از جی‌تی‌ای 3 حدود 7 سال طول کشید تا راکستار نسخه بعدی یعنی جی‌تی‌ای 4 را عرضه کرد، جی‌تی‌ای 5 نیز 5 سال پس از 4 ارائه شد. با این تفاسیر راکستار ممکن است هریک یا دو سال نسخه‌ایی فرعی با همان موتور گرافیکی و تغییرات اندک ارائه کند اما نسخه‌های اصلی با تغییرات عمده و بهبود‌های بزرگ چندین سال تا آماده‌سازی شان زمان می‌برد.

 

  • بازدید : 452 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !