ورود به بازار های مالی ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrency

%name ورود به بازار های مالی ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrency

 

امروزه افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد دلاری هستند. راه های مختلفی برای درآمد دلاری وجود دارد اما راهی که تقریباً اکثر مردم انتخاب می کنند، ورود به بازار های مالی مخصوصاً ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrency می باشد. احتمالاً این روزها بسیار شنیده اید که افراد مختلف وارد بازار ارزهای دیجیتال شده اند و شما نیز برای ورود قصد دارید تا کمی اطلاعات درباره این بازار به دست بیاورید.

تیم زوم ارز در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین آموزش ها را در اختیار عموم مردم قرار دهد. در صورتی که نیاز به یک راهنما معتبر دارید، می توانید با مراجعه به سایت و یا پیچ اینستاگرام زوم ارز، درخواست خود را برای راهنمایی ثبت کنید و یا از آموزش های ما استفاده نمایید. در ادامه نیز قصد داریم تا کمی درباره ارز های دیجیتال صحبت کنیم. در صورتی که قصد دارید یک آشنایی اولیه با دنیای رمز ارز ها پیدا کنید، مطالعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

نیم نگاهی به ارز دیجیتال یا Cryptocurrency

%name ورود به بازار های مالی ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrency

قبل از هر چیزی بهتر است کمی با ارزدیجیتال آشنا شوید. به صورت کلی باید گفت که ارزدیجیتال و یا Cryptocurrency یک پول دیجیتال است که در فضای واقعی امکان معامله ندارد و تمام معاملات آن در بستر اینترنت اتفاق می افتد. وقتی کاربران مبتدی متوجه این موضوع می شوند، به این فکر می افتند که آیا ارز های دیجیتال کلاه‌برداری است؟ خیر، اینکه تمام فعالیت های ارز دیجیتال در بستر اینترنت است، مبنی بر کلاه‌برداری بودن آن نمی باشد. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر رمز ارز های بسیاری فعالیت می کنند و تنها برخی از آن ها معتبر هستند باقی آن ها تقریباً کلاه‌برداری می باشند.

احتمالاً تا به حال نام بیت کوین را شنیده اید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در سال 2009 وایت پیپر آن منتشر شد. بیت کوین بر روی بستر بلاکچین خودش لانچ شد و این موضوع باعث شد تا این موضوع بیشتر در دنیا بر سر زبان ها بی افتد. اگر نمی دانید که بلاکچین چیست اصلاً نگران نباشید چراکه در ادامه به مبحث بلاکچین خواهیم پرداخت.

پس از معرفی بلاکچین بیت کوین، امکان استخراج بیت کوین فراهم شد. استخراج بیت کوین باعث شد تا توکن های بیشتری وارد بازار شود و جذابیت استخراج نیز باعث شد تا افراد بسیاری وارد حوزه استخراج بیت کوین شوند.

تا به این قسمت با خلاصه ای از ارزدیجیتال آشنا شدید. حال پس گذشت چندین سال، تقریباً بیت کوین و ارز های دیجیتال در ایران معروف شدند. چند سالی است که افراد بسیاری تمایل ورود به بازار ارز های دیجیتال دارند اما با مشکل عدم اطلاعات رو به رو هستند. ما در تیم زوم ارز در تلاش هستیم تا به بهترین شکل اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که نیاز به آموزش دارید، همین حالا به سایت زوم ارز سر بزنید.

بلاکچین یا BlockChain در ارزهای دیجیتال

%name ورود به بازار های مالی ارزهای دیجیتال یا Cryptocurrency

همان‌طور که از نام بلاکچین مشخص است، این عبارت از دو کلمه “بلوک یا Block” و “زنجیره یا Chain” تشکیل شده است. در کل طبق معنای دو عبارت باید بگوییم که بلاکچین زنجیره ای از بلوک ها می باشد. در بلاکچین اطلاعات ثبت و ذخیره می شوند و می توان از آن ها نیز گزارشی تهیه کرد. بلاکچین دارای ویژگی های مختلفی می باشد و تمامی ویژگی های این سیستم دست به دست هم داده اند تا آن را نسبت به دیگر سیستم ها متمایز کند.

زمانی که شما بر روی بلاکچین پیغامی ثبت می کنید، پیغام شما به اشتراک گذاشته می شود و با استفاده از رمزنگاری های انجام شده، هیچ فرد، دولت، سازمانی نمی تواند اطلاعات ثبت شده شما را دستکاری و یا حذف کند. تقریباً باید گفت که پس از به وجود آمدن بیت کوین، این رمز ارز اولین کاربرد فناوری بلاکچین بود.

در حال حاضر تقریباً اکثر رمز ارز ها بر روی بلاکچین خود لانچ شده اند. این موضوع باعث می شود تا متوجه شویم که فناوری بلاکچین تنها مختص به بیت کوین نمی باشد. هر ارزی که یک بلاکچین اختصاصی داشته باشد به نوعی ارز دیجیتال تلقی می شود.

تقریباً در این قسمت نیز با بلاکچین در حوزه ارز های دیجیتال آشنا شدید، در بخش بعدی قصد داریم تا به شما چند رمز ارز برتر بازار را معرفی کنیم. در صورتی که قصد دارید تا با آن ها آشنا شوید، حتماً ادامه مقاله را مطالعه کنید.

معرفی رمز ارز های معروف

در این قسمت ما تنها قصد اشاره به 3 ارز برتر بازار را داریم. در صورتی که علاقه مند به شناخت بیشتر رمز ارز ها هستید، می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز با ارزهای دیجیتال برتر بازار به صورت کامل و جامع آشنا شوید.

  1. ارز دیجیتال بیت کوین Bitcoin

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که منتشر شد. یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که خالق بیت کوین چه فردیست؟ نام مستعار خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو است. در حال حاضر هویت این فرد مشخص نیست و به صورت مستعار فعالیت می کند. تا به حال هیچ فردی نتوانسته است با ساتوشی دیدار کند!

این موضوع شاید کمی ترسناک به نظر بیاید اما این‌طور نیست! تحلیل های مختلفی درباره خالق بیت کوین شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت زوم ارز، درباره بیت کوین چیست همچنین خالق آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

  1. ارز دیجیتال اتریوم ethereum

پس از بیت کوین، اتریوم دومین ارزی بود که وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. اتریوم توسط ویتالیک بوترین در سال 2013 لانچ و روانه بازار شد. عرضه اولیه آن نیز در سال 2014 انجام شد و کاربران بسیاری اقدام به دریافت این ارز دیجیتال نمودند. بلاکچین اختصاصی اتریوم نیز در سال 2015 راه اندازی شد. از آن پس افراد زیادی به سراغ این رمز ارز آمدند و در حال حاضر نیز اتریوم طرفدار بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید تا درباره اتریوم به صورت کامل اطلاعات کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که سری به مقاله اختصاصی ارز دیجیتال اتریوم چیست در سایت زوم ارز بزنید.

  1. ارز دیجیتال بایننس کوین BinanceCoin

در حال حاضر، سومین ارز دیجیتال برتر بازار بایننس کوین و یا BNB نام دارد. این کوین در سال 2017 از طریق یک عرضه اولیه معرفی شد. طبق گفته های موجود سقف عرضه این توکن حداکثر 200 میلیون واحد می باشد. اگر با صرافی بایننس آشنایی داشته باشید، باید بگوییم که این توکن توسط صرافی بزرگ و محبوب بایننس عرضه شده است و به نوعی توکن اختصاصی این صرافی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال BNB به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً سری به سایت زوم ارز بزنید و مقاله اختصاصی این ارز دیجیتال و همچنین دیگر رمز ارز های بازار را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.

منبع: www.zoomarz.com

 

  • بازدید : 121 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !