فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

فونت لوگوتایپ یکی از عناوین و موضوعاتی میباشد که به تازگی و در چند سال اخیر در زمینه فونت فارسی بسیار مطرح و معروف شده است.

به طور کلی اگر به صورت خلاصه بیان کنیم فونت لوگوتایپ به فونت هایی گفته میشود که بدون رعایت اصول فونت های مهندسی طراحی شده و اصول فونت های کلاسیک در آنها رعایت نمیشود.این فونت ها مناسب امور تبلیغاتی و انواع طراحی های گرافیکی میباشد.در فونت های لوگوتایپ اصول اصلی فونت های کلاسیک رعایت نمیشود و همین باعث وجه تمایز این فونت ها و زیبایی این فونت ها نسبت به فونت های معمولی میشود .

FLOGO فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

البته بعضی از فونت های لوگوتایپ به شکل زیرکانه ای طراحی میشوند و همه اصول اولیه در آنها رعایت میشود البته لازم به ذکر است گفته شود که عدم رعایت این اصول جزو معایب فونت های لوگوتایپ نمیباشد و وجه تمایز این فونت ها میباشد که باعث میشود شما با استفاده از این فونت ها به سادگی و بدون نیاز به دانش حرفه ای لوگوتایپ و ساخت حروف به سادگی طراحی های حرفه ای و خاص انجام دهید تنها نکته ای که در استفاده از این فونت ها باید رعایت شود این است که این فونت ها مناسب تایپ های طولانی نمیباشند.

فونت های لوگوتایپ فارسی بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد اما میتوان گفت نقطه شروع حرفه ای این سبک از فونت و شروع پیشرفته و معروف شدن این مدل از فونت از سایت دیزاین سرا شروع شد.این سایت اقدام به طراحی و ساخت انواع فونت های لوگوتایپ کرده است و یکی از موضوعات جالب این سایت طراحی فونت بر اساس لوگوتایپ شرکت های مطرح ایرانی میباشد که این امر اولین بار در سطح فونت فارسی توسط دیزاین سرا صورت گرفت و در حال ادامه است تا کنون بیش از 150 فونت اختصاصی لوگوتایپ توسط دیزاین سرا طراحی و ساخته شده که این امار هر روزه در حال افزایش میباشد.

شما با مراجعه به سایت دیزاین سرا و بخش فونت های لوگوتایپ میتوانید از بهترین فونت های فارسی لوگوتایپ فارسی بهره مند شوید.

معرفی بهترین فونت های لوگوتایپ فارسی

در ادامه به شما برخی از بهترین فونت های لوگوتایپ فارسی را معرفی خواهیم کرد که شامل تعداد محدودی از فونت های لوگوتایپ زیبای فارسی میشود.شما میتوانید با مراجعه به سایت دیزاین سرا بهترین فونت های لوگوتایپ فارسی را به صورت کامل و جامع مشاهده کرده و در صورت نیاز با قیمت هایی باورنکردنی و بسیار مناسب تهیه کنید.

برخی از بهترین فونت های لوگوتایپ فارسی:
DEMOZEMESTANBANNER1 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپDEMONESHANFONT1 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

TEJARAT FONT DEMO123 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپFONTSARZAMINBAN234 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

و صد ها فونت حرفه ای و زیبای دیگر که اینها فقط قسمت کوچکی از فونت های لوگوتایپ دیزاین سرا میباشد و میتوانید با مراجعه به سایت دیزاین سرا از دیگر فونت های لوگوتایپ در سبک های دیگر مطلع شوید.

برخی از لوگوتایپ هایی که با فونت های دیزاین سرا در کمتر از چند دقیقه طراحی شده اند:

DEMOPACKFONT2 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ      DEMOPACKFONT1 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

DEMOPACKFONT4 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ     DEMOPACKFONT3 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

DEMOPACKFONT6 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ      DEMOPACKFONT5 300x300 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

peymandemo2 فونت لوگوتایپ چیست؟ دانلود فونت لوگو تایپ

فونت های لوگوتایپ سبک های مختلفی دارند که با توجه به موضوع طراحی شما و سبک و سلیقه شما قابل اعمال میباشد.اکثریت فونت های لوگوتایپ با فرمت TTF طراحی میشوند که فرمت رایج استفاده در طراحی فونت میباشد.این فرمت قابل نصب در تمامی سیستم عامل هایی که قابلیت نصب فونت در انها وجود دارد را فراهم میکند.از جمله این سیستم عامل ها میتواند به ویندوز و اندورید اشاره کرد.یعنی با تمامی برنامه های طراحی مثل کورل و فتوشاپ در ویندوز و پیکس آرت و اینشات در اندورید نیز میتوان از این فونت ها استفاده کرد.

  • بازدید : 490 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !