روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

29 روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

 

در زمانی که بشر به دنبال راه های کسب درامد به صورت سنتی بود ، دنیای اینترنت ظهور کرد . پس از چندین سال ، به صورت فراگیری در همه جای دنیا مورد استفاده واقع شد و کم کم میشنیدیم که فلانی با این یا آن روش در اینترنت به ثروت زیادی رسیده است . اکثرا یا باور نمیکردیم یا هم اعتمادی به اینطور درامدزایی ها نداشتیم . اما دیگه اون دوران تموم شده و ما خوشبختانه در دورانی سرتاسر از اینترنت زندگی میکنیم . به طور کلی اینترنت و وبسایت ها و شبکه های اجتماعی جزئی از زندگی ما شده اند . بهتر است با واقعیت ها کنار بیاییم . اینکه مثلا بدون اینترنت زندگی به دشواری میگذرد ! یا اگر اینترنت نبود ممکن بود چه اوضایی داشته باشیم یا ….

در این مقاله قراره کلی موضوع جذاب و پرکاربرد رو بازگو کنیم . به عنوان مثال از مزایای داشتن وبسایت صحبت کنیم و اینکه با چه روش هایی میتوانیم یک وبسایت حرفه ایی طراحی کنیم . همچنین بعد از اینها ، به قسمت زیبای این مقاله میرسیم که بحث فوق العاده شیرینیه (چون میخواییم بگیم که با چه روش هایی میتونید از داشتن وبسایت ها پول دربیاورید ) . برای یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وبیت را تا انتهای این مقاله همراهی کنید . همچنین شما میتوانید از سایت فرادرس به عنوان مرکزی که آموزش های متنوعی درباره برنامه نویسی ، طراحی سایت ، آموزش های دانشگاهی و … ارائه میدهد ، استفاده کنید .

 

3 تا از مهم ترین مزایای داشتن یک وبسایت

 

1 – کاهش هر هزینه ایی که در کسب و کار سنتی وجود دارد ! ( اعم از زمانی و مادی )

تنها لازمه رشد و به ثمر رساندن کسب و کار تمرکز کردن است . گاهی اوقات داشتن مشکلات مالی در بیزینس تمرکز مدیران را بهم میزند . چرا که هر مدیری باید عاقلانه تصمیم بگیرد و کار درست را انجام دهد . کم کردن هزینه های مادی و معنوی (مانند زمان و … ) کمک زیادی به هر مدیری میکند . پس یکی از مزایای داشتن کسب و کار اینترنتی و وبسایت ، کاهش هزینه هاست . مهم ترین هزینه هایی که با داشتن وبسایت کم میشود عبارتند از : مکان ، زمان ، هزینه های اضافی برای دکوراسیون بیزینس و ….

 

6beb33 روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

 

2 – راحت بودن سطح دسترسی و سریع تر کردن این روند

اکثر مردم در هر جای دنیا ، به این فکر میکنند که برای راحت تر زندگی کردن چه کارهایی انجام دهند . به همین دلیل اکثرا راه های سختی را پیش میگیرند با هدف اینکه یک روزی قراره راحت زندگی کنند ! خیلی جالبه که شما با در دست داشتن یک وبسایت نه نیاز به طی کردن راه های سخت دارید و نه قرار است یک روزی به راحت بودن برسید . با وبسایت ها شما میتوانید همزمان بیزینس و کسب وکار خودتان را با آسان ترین شیوه ممکن رو به رشد سپری کنین . مثلا به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید کالاهای مورد نیاز است.

 

3 – بازاریابی گسترده‌تر به صورت سراسری

شما در کسب و کار سنتی ، برای هر مشتری یک بار محصول خود را باید معرفی کنید تا بلکه از شما آن محصول یا خدمات را بخرد ! اما در دنیای مجازی و وبسایت ها شما یک بار برای همیشه محصولات خود را معرفی میکنید و هزاران مشتری میتوانند با همان معرفی جذب و علاقمند شوند .  بازاریابی برای وب­ سایت شما ساده­ تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می­ باشد. سئو و بازاریابی دیجیتالی از نمونه مباحثی است که شما پیش رو دارید . یعنی به جای اون همه صرف زمان و زحمت در کسب و کار سنتی ، شما باید روی این مباحث کار کنید .

 

making money on website روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

 

بهترین راه های طراحی وبسایت در جهان امروز (با کمترین هزینه)

برای داشتن یک وبسایت شما ممکن است پیش نیازهایی مانند ، اطلاعات اولیه ، هاستینگ ، دامین ، هزینه اولیه ، زمان و …. داشته باشید . هر سایتی قیمتی دارد و هر سایتی درامدی دارد . این دو کاملا از هم جدا هستند . یعنی نمیشه گفت سایتی که هزینه طراحی آن بیشتر است درامد بیشتری برای شما میاورد . این مثال را بارها و بارها دیده ایم . به همین دلایل اکثر بیزینس ها و تجارت ها کوچک به سمت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس میروند . وردپرس یک سیستم جهانی و فوق العاده است که خود شما میتوانید با استفاده از آن سایت بسازید . در ادامه راه هایی برای طراحی سایت به صورت بهینه و مقرون به صرفه به شما معرفی کرده ایم .

 

1 – طراحی سایت با برنامه نویسی

برای طراحی یک وبسایت با استفاده از برنامه نویسی و تیم های برنامه نویسی ، شما نیازمند صرف هزینه های هنگفتی در این باره هستید . داشتن یا استخدام کردن برنامه نویس ها ، هزینه های زیادی دارد . چرا که کار پر زحمت و سختی را انجام میدهند . به طور معمول ساخت سایت توسط هرکسی به روش برنامه نویسی صورت نمیگیرد . چرا که باید دانش انجام این کار را داشته باشید . امروزه مهم ترین زبان های برنامه نویسی برای ساخت سایت ها php   python ، #c و .. هستند . برای یادگیری اینها ، علاوه بر زمان ، باید هزینه بسیاری هم مدنظر بگیرید . اگر کسب و کار کوچکی دارید به شما توصیه میکنیم که روش های دیگری را برای طراحی سایت انتخاب کنید ! برای یادگیری برنامه نویسی سایت فرادرس را به شما معرفی مکنیم چرا که آموزش های متنوعی درباره زبان های برنامه نویسی دارد .

 

2 – طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا

به دلیل زیاد بودن هزینه های طراحی وبسایت و همچنین دشوار بودن آن ، سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس پا به این عرصه گذاشتن . خود این سیستم ها توسط زبان های برنامه نویسی نوشته شده اند ، اما ظاهری راحت و ساده دارند . از مهم ترین سیستم های مدیریت محتوا میتوان به وردپرس ، جوملا ، شاپیفای و … اشاره کرد که به شهرت و محبوبیت فراوانی رسیده اند . این روش از طراحی سایت هزینه های بسیار پایینی دارد و شما میتوانید به راحتی وبسایت و بیزینس خود را راه اندازی کنید .

 

3 – طراحی سایت با استفاده از پلت فرم های جدید

این روز ها پلت فرم هایی را مشاهده میکنیم که برای ما به صورت رایگان سایت طراحی میکنند . البته این را هم بگویم ، خیلی سفارشی نیست اما باز هم  چون به صورت رایگان ارائه میگردد ، ارزشش را دارد . روش بسیار خوبیه برای هزینه نکردن یا …

 

234 روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

 

روش های درامدزایی از وبسایت در ایران

1 – تبلیغات

بهترین روش کسب درامد برای کسانی که شبکه های اجتماعی یا وبسایت پربازدیدی دارند تبلیغات میباشد . یعنی شما فقط با زدن یک بنر تبلیغاتی در وبسایت خود میتوانید میلیون ها تومان پول دربیاورید . بدون اینکه زحمت بسیاری براش بکشید . (البته زحمات زیادی از قبل برای مدیریت و رشد وبسایت خود متحمل شده اند ) . جا داره که عرض کنم ، فقط یک روش تبلیغات وجود ندارد . کلی راه و ایده برای تبلیغات در جهان وجود دارد که هر یک وابسته به بیزینس پیش روی خود انتخاب میشوند.

 

محبوب ترین روش تبلیغات عبارت است از : همسان ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات ویدویی . پر استفاده ترین روش تبلیغات ، استفاده از تبلیغات کلیکی هستند که درامد شما بر حسب هر کلیک کاربرانتان تعیین میشود . یعنی در ازای هر کلیک کاربر بروی بنر تبلیغاتی (که در سایت شما قرار دارد ) ، پولی را دریافت کنید .برای داشتن یک تبلیغات پر بازده و مناسب ، شما باید دانش آن را داشته باشید . پس برای یادگیری و آشنایی بیشتر با این عرصه میتوانید از اموزش تبلیغات کلیکی کاپریلا  استفاده کنید .

 

2 – فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی

این روزها با شنیدن نام دیجی کالا ، بایا ، ایران کالا و … اولین چیزی که به ذهن شما میرسه چیه ؟ اکثرا با شنیدن این اسم ها متوجه وجود فروشگاه های اینترنتی بسیار بزرگی میشویم . فروشگاه هایی که فروش میلیاردی دارند و اطرافیان ما از آنها خرید میکنند . مهم ترین روش کسب درامد دیجی کالا فروش محصولات است . اما چون سایت پربازدید و بی نظیری دارد از روش های دیگری هم برای درامدزایی استفاده میکند . این وبسایت به صورت تقریبی روزانه میلیاردها فروش دارد و برای مدیران و صاحبان این بیزینس بسیار موفق عمل کرده است . با داشتن همچین فروشگاه هایی شما هم متوانید درامد میلیونی و ملیاردی داشته باشید .

 

5 – سئو و تولید محتوا برای وبسایت ها

تخصص در کسب و کار سنتی مهم است . اما آیا در کسب درامد از اینترنت تخصص مهم است ؟ یا اینکه میتوان از تخصص درامدی کسب کرد . اولا داشتن تخصص در هرجایی و هرکاری مهم است . مثلا اگر متخصص سئو باشید ، هم میتوانید سایت های مختلف را سئو کنید و هم میتوانید سایت خود را سئو کنید و در نتیجه در میدان رقابت پیروز شوید .

 

تخصص سئو یکی از مهم ترین و بارز ترین روش های کسب درامد هنگفت از اینترنته ! سئو در واقع همان جنگیدن وبسایت ها برای ماندن در صفحه اول گوگل است . (صفحه ایی که با اولین جست و جو مشاهده میکنیم ) ممکن است شما هیچ تخصصی در زمینه سئو نداشته باشید ، به همین دلیل توقعی از شما برای داشتن اطلاعاتی مانند سئو ، روش های سئو ، تولید محتوا و ریپورتاژ آگهی نداریم . در نتیجه میتوانید به کمک نشریلا ( پلتفرمی برای انتشار رپورتاژ آگهی ) اطلاعات بسیاری را در این باره به دست آورید .

 

3 – طراحی وبسایت

ما در حال حاضر برنامه نویسان زیادی داریم که با طراحی یک وبسایت به درامد بسیار خوبی رسیده اند . به طور مثال اگر ماهانه بتوانید بین یک یا دوتا پروژه طراحی وبسایت دریافت کنید ، درامد تضمینی شما بالای 10 میلیون تومان است . در همه جای دنیا میتوان این روش از کسب درامد را امتحان کرد . از همه جای دنیا میتوانید پروژه بگیرید و ثروت کسب کنید . این روش در حال حاضر در جهان بسیار مرسوم است و اسم آن را فریلنسری گذاشته اند . روش کار کردن فریلنسری بدین گونه است که شما در هر جایی از دنیا که هستید میتوانید پروژه های مختلف دیجیتالی را دریافت کنید و قرارداد ببندید !

 

23 روش های باورنکردنی کسب درامد از وبسایت در ایران

 

جمع بندی :

به طور کلی در این مقاله سعی کردیم که از مزایای داشتن وبسایت برایتان حرف بزنیم . پس از آن روش های مقرون به صرفه طراحی وبسایت را برای شما شرح دادیم . در نهایت هم مهم ترین راه های کسب درامد را توضیح دادیم . جالب اینجاست که روش های بسیاری در دنیای مجازی برای کسب ثروت وجود دارد . پس شما اگر در این زمینه فعالیتی دارید میتوانید درامد بسیاری را کسب کنید . برای یادگیری و شروع این زمینه شما میتوانید از سایت فرادرس به عنوان مرکزی که آموزش های فراروانی در زمینه طراحی سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ و سایر آموزش های دانشگاهی و نرم افزاری ارائه می دهد، نهایت استفاده را ببرید .

  • بازدید : 242 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !