بهترین نوع خرید بک لینک برای سئو سایت چیست؟

احتمالا شما هم با بک لینک و وب سایت های خرید بک لینک برای سایت آشنایی دارید . بک لینک ها پیوندهای فالو بین سایت و صفحات وب سایت هایی است که این پیوند ها باعث میشود گوگل و بقیه موتورهای جستجو صفحات و وب سایت ها را شناسایی کرده و در نتایج جستجو خود ایندکس کنند .

برای ایجاد یک پیوند بک لینک ، نیازمند یک لینک که به عنوان آدرس سایت یا صفحه هدف در این پیوند قرار میگیرد و همینطور کلمه کلیدی یا به اصطلاح انکر تکست است .

جایگاه بک لینک ها اگر به صورت تبلیغات ساید باری یا فوتری در سایت ها انجام شود تحت عنوان خرید بک لینک از سایت ، و اگر به صورت تولید محتوایی در داخل نوشته های یک سایت قرار بگیرد تحت عنوان خرید رپورتاژ آگهی دسته بندی میشوند .

تفاوت خرید بک لینک با خرید رپورتاژ آگهی در حجم و میزان صفحات بک لینک میباشد که عموما هزینه آن در سفارشات بک لینک به صورت ماهانه محاسبه شده اما در روش رپورتاژ اگهی ساخت و تولید بک لینک دائمی خواهد بود .

backlink and seo بهترین نوع خرید بک لینک برای سئو سایت چیست؟

چقدر باید بک لینک بخرم تا سایت من در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟

بک لینک سازی یک فرآیند طبیعی است که در طول عمر یک سایت اتفاق میفتاد ، بدان معنی که در صورتی که محتوا و مطالب سایت مفید واقع شود بقیه وب سایت ها و مراجع به محتوا و صفحات سایت شما لینک مرجع ارسال میکنند . این فرآیند ممکن است همیشه و در تمام موضوعات و عبارات اتفاق نیفتد به همین دلیل گوگل از وب سایت ها میخواهد در زمان تولید محتوای با کیفیت حتما به بحث سئو خارجی سایت و لینک سازی روی عبارات و کلمات کلیدی توجه کنند .

میزان بک لینک های مورد نیاز برای رسیدن به صفحه اول گوگل به عوامل متعددی بستگی دارد ، اما به صورت کلی هرچقدر رقابت شدیدتری در یک موضوع مشخص با کلمات کلیدی خاص وجود داشته باشد میزان حجم “بک لینک” مورد نیاز برای رسیدن به صفحه اول گوگل و پیشی گرفتن از رقبا بیشتر است .

 

خرید بک لینک موثر تر است یا خرید رپورتاژ آگهی ؟

اغلب وب سایت های سئو به منظور بالا آوردن یک سایت به مشتری های خود خدمات رپورتاژ آگهی را پیشنهاد میکنند اما هدف اصلی از انجام تبلیغات رپورتاژ آگهی تبلیغات در بستر اینترنت میباشد که به صورت جستجو در موتورهای جستجو و پیدا کردن و رسیدن به آگهی رپورتاژ منتشر شده توسط کاربران است . آگهی های رپورتاژ معمولا به صورت یک مقاله میباشد که هم میتواند محتوای این مقاله حالت تبلیغاتی داشته یا به صورت توضیحاتی و تعریفی باشد که میتوان در داخل این محتوا از لینک های خارجی به صورت بک لینک نیز استفاده کرد .

اما بک لینک هایی که به صورت رپورتاژ آگهی ایجاد میشود به دلیل حجم بسیار پایین بک لینک ( مثلا درصورتی که شما از صد وب سایت مختلف رپورتاژ آگهی خریداری کرده باشید و در داخل هر رپورتاژ از سه لینک خروجی به صورت بک لینک استفاده کرده باشید ، این بدان معنا است که وب سایت شما دارای 300 بک لینک جدید شده است) نمیتواند تاثیر بسزایی در رنک و رتبه کلمات کلیدی رقابتی سایت شما ایجاد نماید و همینطور هزینه تولید و خرید این میزان رپورتاژ آگهی نسبت به تاثیر آن به شدت زیاد خواهد شد .

به همین دلیل استفاده از تبلیغات رپورتاژ آگهی به منظور بالا آوردن کلمات کلیدی رقابتی کاری تقریبا غیر ممکن است که در انتها باز هم نیازمند خرید حجم بیشتری بک لینک به صورت خرید بک لینک از سایت هایی مشخص و یا خرید بک لینک به صورت پکیج است .

خدمات پکیج بک لینک با کیفیت و قدرتمند باعث میشود خرید بک لینک به راحتی صورت گرفته و شما درگیر وب سایت های مختلف برای تماس و تهیه بک لینک نخواهید بود ، همینطور پکیج های بک لینک و خدمات کمپین های تبلیغاتی این چنینی با توجه به میزان تخفیف بالایی که در آن اعمال میشود بهترین گزینه برای انجام تبلیغات بک لینک گسترده قوی و موثر ارزان است .

  • بازدید : 206 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۵ آبان ۱۴۰۰

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !