• بازدید : 202 بار
  • نظرات : 0 نظر
  • تاریخ : ۳ بهمن ۱۳۹۸
  • دسته بندی فونت : فونت فارسی

قیمت لپ تاپ استوک

این‌روزها که قیمت دلار سر به فلک کشیده، لپ تاپ های روز هم قیمت‌های نجومی پیدا کرده‌اند. اما لپ تاپ استوک با قیمت مناسب‌تری که دارد، خوب توانسته خودش را در دل مشتریان جا کند. البته بی‌انصافی است اگر بگوییم محبوبیت این لپ تاپ ها تنها به قیمت پایین‌تری که دارند برمی‌گردد! چون از لحاظ کیفیت، لپ تاپ های استوک چیزی از لپ تاپ های دست اول و آکبند کم ندارند!

تضمین کیفیت در کنار قیمتی مناسب، خب چه از این بهتر؟

%name خرید لپ تاپ استوک چیست؟ قیمت فروشگاه استوک ‌لند

لپ تاپ استوک چیست؟

اصطلاح «لپ تاپ استوک» باید به گوش خیلی از شما آشنا باشد اما شاید به‌درستی ندانید این لقب «استوک» که به بعضی لپ تاپ ها داده می‌شود دقیقا یعنی چه.

لپ تاپ استوک، در واقع همان لپ تاپ هایی است که در انبار فروشگاه‌های اروپایی مانده و بدون هیچ‌گونه ایرادی فنی، فقط فصل فروششان به اتمام رسیده است.

لپ‌ تاپ استوک نه آکبند است و نه دست دوم چون بیشتر آن‌ها فقط یکی دو بار روشن شده‌اند. بعضی نمونه‌ها حتی به یکبار روشن شدن هم نرسیده‌اند و فقط چون خط تولید آن‌ها به پایان رسیده، در انبار مانده‌اند.

در موضوع کیفیت ساخت و کارایی، لپ تاپ استوک دقیقا به اندازه لپ تاپ های آکبند حرف برای گفتن دارد. (خرید بک لینک چیست) پس با خیال راحت شک و شبهه‌های معروف که لابد عیب و ایرادی دارند که ارزان هستند را کنار بگذارید.

برای کسی که بودجه‌ محدودی دارد و حتی کسی که دستش برای خرید کاملا باز است، هیچ فرقی نمی‌کند! در هر حال با خرید یک لپ تاپ استوک، به همان کیفیت ایده‌آلی می‌رسید که نمونه‌های آکبند دارند. فقط با این تفاوت که به نفع جیبتان کمتر هزینه می‌کنید!

 

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

البته که خرید لپتاپ استوک مزیت‌های غیر قابل انکاری دارد اما شما نمی‌خواهید که با انتخابی غلط آن هم به هوای سود کردن، برعکس ضرر کنید. مهم است اینکه در فروشگاهی معتبر و پاسخگو به سراغ لپ تاپ استوک بروید؛ فروشگاهی که به شما مهلت تست دستگاه بدهد تا در این مهلت با خیال راحت بتوانید لپ‌ تاپ استوک را چک کنید.

لپ‌تاپ‌های فروشگاه استوک ‌لند دارای یک هفته مهلت تست و تعویض می‌باشند و همچنین دو ماه گارانتی رایگان ارائه می‌دهند. در خصوص لپ تاپ استوک هر سوالی داشته باشید، از قیمت و رده‌بندی گرفته تا سوالات سخت‌افزاری، می‌توانید روی راهنمایی مشاورین ما در استوک لند حساب کنید.

نظر خود را بنویسید

نظر شما پس از بررسی و تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !